EGE ÜNİVERSİTESİ

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

2019/2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI DİKEY GEÇİŞ EK YERLEŞTİRME KESİN KAYIT İŞLEMLERİ

 

Üniversitemizde 2019 ÖSYS Dikey Geçiş Ek Yerleştirme sonucu eğitim görmeye hak kazanan adaylar, kesin kayıt için gerekli belgeleri hazırlayarak    15-21 Ekim 2019 tarihleri arasında Ege Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’na bizzat gelerek kayıtlarını yaptıracaklardır.

 

ÜNİVERSİTEMİZE KESİN KAYIT YAPTIRMAK ÜZERE GELECEK OLAN ADAYLARIN DİKKAT ETMESİ GEREKEN HUSUSLAR

 

*    Kesin kayıt zamanı, adayın bizzat kendisi gelerek kayıt yaptırabilir, ancak noterden vekaletname getirildiği takdirde bir başkası adayın yerine de kayıt yaptırabilir.

 

*   Eksik kayıt belgesiyle yapılan başvurular kabul edilmeyecek ve kayıt yapılmayacaktır.

 

* Transkript ve ders içerikleri intibak işlemleri için kayıt işlemleri tamamlandıktan sonra fakültelere teslim edilecektir.

 

     * Zorunlu yabancı dil hazırlık bölümüne kayıtlanan öğrencilerin yabancı dil muafiyet sınavı için Yabancı Diller Yüksekokuluna başvurmaları gerekmektedir.

 

 

 

KESİN KAYIT İÇİN GETİRİLMESİ ZORUNLU BELGELER

 

  • Ön Lisans Diplomasının aslı ya da yeni tarihli Geçici Mezuniyet Belgesinin aslı görülmek suretiyle fotokopisi (başarı belgesi mezuniyet belgesi yerine kullanılamaz)  
  • Nüfus Cüzdanının Örneği (Aslı görülmek suretiyle fotokopisi alınacaktır.)

                                                                                       

  • 3 adet 4,5 x 6 (cm) ebadında fotoğraf  (Fotoğraflar son altı ay içinde, önden, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş olmalıdır.

 

     - Sağlık Bilimleri Fakültesi Ebelik Programı’na kayıtlanacak adayların, konuşma, işitme ve görme engeli bulunmadığına ilişkin sağlık raporu almaları gerekmektedir.

   - Askerlik Durum Belgesi (1999 ve daha önceki yıllarda doğmuş erkek adaylar için askerlik şubelerinden yeni tarihli olarak alınacak olup, daha sonraki yıllarda doğmuş erkek adaylardan bu belge istenmeyecektir.)           ( E Devlet’ten alınan askerlik durum belgeleri de kabul edilecektir.)